Sunday, March 14, 2010

tengkiu...tengkiu


terima kasih la kepada rakan2 telah mengundi saya didalam poll yg tlah saya buat...mmg tidak dapat dinafikan saya ni mmg baik hati, berbudi pekerti, suka menolong org, bertanggungjawab dan mempunyai sifat2 mahmudah yg diketahui ramai.

picture diatas menunjukkan kebaikan saya lagi terserlah kerana mengandungi nilai2 murni yang membuat kan anda touching serta berkobar-kobar untuk insaf dan tidak akan bermain lagi pada masa hadapan..haha

saya SHAM IZZAIDI B MD ALI amat terharu denagan vote yang korang buat...walaupun ada sestengah pengundi mengatakan saya jahat tetapi saya mengambil kira sebagai undi hantu kerana mereka tersebut mempunyai nilai2 mazmumah iaitu busuk hati dan jealous terhadap saya..muahahahaha..

ok la cukup la merepek kat sni panjang2..haha..nak sambung wat project..da siap ke NAN buat 2...mcm biasa bagi la ikan aku 2 makan...nanti da besar aku nak wat BBQ..huhuhu
p/s: terima kasih kepada encik BALI kerana sudi menjadi hamba@follower saya..sebagai tanda penghargaan tuan kepada hambanya encik BALI dikurniakan hadiah iaitu akan dimerdekakan selepas 20 tahun..so sesiapa jadi lah hamba@follower saya kerana mempunyai banyak kebaikan.hahahahhaa...

6 comments:

  1. butoh hang la aku hamba hang!!!
    hahaha

    ReplyDelete
  2. xbaik mencarut encik BALI
    saya baik ok...
    haha

    ReplyDelete
  3. haha hamba shial.

    ReplyDelete
  4. Eeee annoying gila post ni! Ok bai!

    ReplyDelete
  5. eh jealous pulak minah ni...
    ni mesti pengundi hantu
    haha

    ReplyDelete
  6. eh bali pun ade.. huhuhuhu

    ReplyDelete