Thursday, March 11, 2010

study mmg menyeronokkan :D


xtaw la,rase mcm nak tulis something..hahaha..now,encik jepun berada di sebelah aku dan suruh ajar die power system n control project,tapi byk plak cekadak die nak complain keje aku..mcm la aku peduli sbb aku da lpas da subject 2 sem lpas..hahaha..da la esok exam tah ape la aku bace..xphm...bengang lak aku..pas2 jpon ajak aku tgok muvi..mmg layan jela pas2 tegelak mcm org gile ngn die..hahhaa

ok aku nak cite pasal internship..atlast dapat gak aku company iaitu Malaysian Institute Nuclear Technology iaitu dengan panggilan manjenya MINT..tapi anda jgn tertipu dgn namanya kerana ia merupakan sebuah company government n seperti anda ketahui elaun mmg aku xdapat la...adoi xkan nak makan pasir kot 3 bulan..siot tol..xpe tgah tgu company lain..SONY call la aku(dengan teriakan di dalam hati, xleh kuat2 nanti bdk2 ni ckp aku gile walaupun aku ni gila2 jEPON sbenarnya..hehe)

k la xtaw da nak merepek ape..aku nak cow dulu sambung study wlpun xphm..haha..go LIVERPOOL..tibe2??..haha..k la mcm biasa la kasi la ikan aku 2 mkan..drng kebulur 2...n jgn lupe VOTE saya ek...ok chow dlu...

2 comments:

  1. wormzz: ok congrat dpt intern...jgn besar kepala pulak ble da dpt intern...slmt tinggal bersama besan selama 3 bulan kt uma 2 ok...

    ReplyDelete
  2. keluarga bhgiaaaa

    ReplyDelete