Sunday, March 7, 2010

internship


mmg tidak dapat dinafikan aku akan membuat blog padahal aku xske buat bnde alah ni tapi nak wat camne disebabkan internship ni aku kena la wat..bak kata muiz lpas ni blog ni jadi bini ke 3 aku wlpun aku xtaw pela die merepek mcm org gile...

ok la..seperti anda sedia taw wlpun aku telah mwmbuat blog untuk intership tapi aku blum lagi mendapat internship..haha..aku pn xtaw nape padahal final nak dekat dah..bdak2 lain ramai da dapat...mane xberbulu aku..

aku update menantang ni pun sbb bdk2 umh da hangat da buat blog mcam ayam panggang yang dicampuk sedikit bulu ayam n taik ayam...nape nama ayam kuar pn aku xtaw mungkin ade kene mngena ngn bdk umah aku..hhaha...kehangatan membuat blog kian terasa apabila budak2 ni menjadi gila kerana telah membuat "trademark" kepada pembuat blog seperti diketahui muiz ngn blog "pagi bersama kopi"(kalo xsilap aku la) n encik jepon dengan blognya "gila gila jepun"

kepada budak2 baru masuk tgok blog ni, kalo ade blog jangan segan2 jadi hamba aku@follower..byak skit member aku..haha

k la..chow dulu..ada mase update lagi..jgn lupe kasi ikan aku makan taw..aku nak bela babi kat blog aku..tapi carik2 xde la plak...

1 comment: